Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο προϊόν ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού για επόμενες αγορές σας ή να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας. Δεν γίνονται αλλαγές  σε προϊόντα που έχουν δεχθεί φθορές και δεν μπορούν να διατεθούν προς πώληση. 

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού στο κατάστημα μας  χωρίς επιπλέον χρέωση (δείτε παρακάτω τις προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αλλαγής).
Το κατάστημα μας  είναι ανοιχτό Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο  09.00 – 14.30, Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή 09.00 – 14.30 & 17.30 – 21.00.

Αβάντων 55, Χαλκίδα, Τ.Κ. 34 100, Tηλ. 22215 52434.

ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER

ΕΛΛΑΔΑ
Σε περίπτωση που επιθυμείτε  να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο ή την έκδοση πιστωτικού κουπονιού ή την επιστροφή των χρημάτων σας, τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς,  βάση της αρχικής σας χρέωσης, που εξαρτάται κάθε φορά από τον τόπο και τρόπο παράδοσης που έχετε επιλέξει (συν 3,00€ αν θέλετε να πληρώσετε τυχόν διαφορά με αντικαταβολή).

Η χρέωση επιστροφής με την προνομιακή μας τιμή  ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω της courier  που αρχικώς σας το αποστείλαμε και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη.

Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς όπως και θα αφαιρεθούν από το πιστωτικό σας κουπόνι.

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλείσθε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού και εφόσον πρώτα παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, πριν την παρέλευση των 10 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του. Στη συνέχεια θα  περάσει τον ποιοτικό μας έλεγχο από τον οποίο το προϊόν θα πρέπει να δύναται να πωληθεί εκ νέου χωρίς φθορές και με όλα τα καρτελάκια του και τέλος με τα έξοδα επιστροφής του να αφαιρούνται από το τελικό ποσό προς επιστροφή.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.
*Οι επιστροφές στα μαγιό γίνονται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει αφαιρεθεί το προστατευτικό αυτοκόλλητο υγιεινής και να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φτάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

ΕΥΡΩΠΗ
Σε περίπτωση που επιθυμείτε  να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής  επιβαρύνουν εσάς.

Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού και εφόσον πρώτα παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, πριν την παρέλευση των 15 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του. Στη συνέχεια θα  περάσει τον ποιοτικό μας έλεγχο από τον οποίο το προϊόν θα πρέπει να δύναται να πωληθεί εκ νέου χωρίς φθορές και με όλα τα καρτελάκια του και τέλος με τα έξοδα επιστροφής του να αφαιρούνται από το τελικό ποσό προς επιστροφή.

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας μας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα επιστροφή και επαναποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
*Οι επιστροφές στα μαγιό και τα εσώρουχα γίνονται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει αφαιρεθεί το προστατευτικό αυτοκόλλητο υγιεινής και να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, υπάρχουν τρεις εναλλακτικές λύσεις, είτε η αλλαγή με άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού για μελλοντικές αγορές, είτε η επιστροφή των χρημάτων σας αφαιρώντας τα έξοδα επιστροφής και την κατάθεση τους στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Επιστροφές μπορούν να γίνουν για όλα τα προϊόντα, εκτός από τα σκουλαρίκια. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 10 ημερολογιακών ημερών για την Ελλάδα και 15 ημερών για την Ευρώπη, από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.

Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς και τη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε παρακάτω. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Οι επιστροφές στα μαγιό και τα εσώρουχα γίνονται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει αφαιρεθεί το προστατευτικό αυτοκόλλητο υγιεινής και να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

    1. Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email με θέμα την επιστροφή προιόντος στο customercare@missvanity.gr  με τον αριθμό της παραγγελίας σας και  συμπληρωμένη την φόρμα επιστροφής την οποία μπορείτε να κατεβάσετε από ΕΔΩ.
    1. Αν επιθυμείτε αλλαγή με άλλα προϊόντα, κάνετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που χρειάζεστε και στα σχόλια αναφέρετε ότι προορίζεται για αλλαγή.
    1. Μας αποστέλλετε το δέμα, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύεταιι από την απόδειξη λιανικής πώλησης.
  1. Εάν δεν παρουσιαστεί πρόβλημα με το επιστρεφόμενο προϊόν, θα προχωρήσουμε αμέσως στην αντικατάστασή του και την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας σας  ή την έκδοση πιστωτικού κουπονιού για τις μελλοντικές σας αγορές ή στην επιστροφή των χρημάτων σας στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Σημείωση:
Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε σκουλαρίκια.
Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών να αναζητήσετε στο εξωτερικό του δέματος για τυχόν αλλοιώσεις ή εμφανή ελαττώματα στο εσωτερικό του και στα προϊόντα, προκειμένου να ληφθούν αμέσως οι απαραίτητες ευθύνες. Σε περίπτωση που επιστραφεί κάποιο προϊόν και μετά από δικό μας ποιοτικό έλεγχο διαπιστωθεί ελάττωμα, οφείλουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή, είναι:

ΧΡΥΣΑΝΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

ΑΒΑΝΤΩΝ 55, ΧΑΛΚΙΔΑ, Τ.Κ. 34100, ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΛ. 22210552434.